Till dig

Jag saknar
När du säger
Att du saknar mig

Jag saknar
Att veta att
Jag är din

Jag saknar
Att vara
Din och ingen annans
Dikt skriven av mig 4/5-2011.

Jag saknar dig.
Nu, 2/2 2012, har det gått 2 år sedan du försvann. Du var en del av mitt liv då jag aldrig varit lyckligare, men också en tid då jag aldrig varit olyckligare. Du har varit den underbaraste någonsin, och inget var egentligen ditt fel. Du var mitt liv, men också anledningen till att jag ville få ett slut på det. Du har varit så mycket, men inget är ditt fel. Jag vet nu att vi aldrig kommer att ses igen, men jag tror att jag klarar mig nu. Jag klarar mig utan dig även om jag önskar att det inte vore så (...?).

/ Flickan i spets

KOMMENTARER


Läs innan du kommenterar:

- Ingen reklam om tävlingar m.m.
- Inget spammande eller liknande.
- Kränkande kommentarer godkänns inte.
- Tänk på vad du skriver.


Namn:
Kommer du tillbaks?

Mejl: (syns bara för mig)


Blogg:


Kommentar: